Lieve meid die erg haar tijd neemt om je tevreden te stellen ❤️
Laticha•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
While I was in Zaandam, the nail technician welcomed me on a Sunday morning for a manicure and gel application. She was very diligent and the result is truly magnificent. The best price/performance ratio !
Behandeling door Nagelstyliste•Russische manicure
Lise•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden, loop altijd blij de zaak uit
Omdat mijn nagels weer mooi zijn gedaan 👍👍👌👌
Johanna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een hele fijne ervaring. Leuke meid, en doet het echt heel netjes
Behandeling door Nagelstyliste•Builder gel manicure
Doah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
All great this time again as usual. A very nice Color as well been chosen