Lieve meid die erg haar tijd neemt om je tevreden te stellen ❤️
Laticha•about 1 year ago
Verified review
While I was in Zaandam, the nail technician welcomed me on a Sunday morning for a manicure and gel application. She was very diligent and the result is truly magnificent. The best price/performance ratio !
Treatment by Nagelstyliste•Russian Manicure
Lise•about 1 year ago
Verified review
Ik ben heel tevreden, loop altijd blij de zaak uit
Omdat mijn nagels weer mooi zijn gedaan 👍👍👌👌
Johanna•about 1 year ago
Verified review
Echt een hele fijne ervaring. Leuke meid, en doet het echt heel netjes
Treatment by Nagelstyliste•Builder Gel Manicure
Doah•over 1 year ago
Verified review
All great this time again as usual. A very nice Color as well been chosen