Weer mooie nageltjes gekregen! 😁
Met zoveel geduld en precisie en gaat heel lang mee.
Behandeling door Nagelstyliste•
Gellak pedicureToon alles…
Claudia•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Top service. Ik ga altijd weer blij en tevreden de salon uit.
Rebecca•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
M’n nagels zijn met zorg behandeld
Anneroo•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste keer Biab en ik wil niks anders meer door de geweldige ervaring bij The Beauty Escape! Zo vriendelijk, super fijne behandeling en heel belangrijk er word zo schoon gewerkt 😍