Super fijne en relaxte sfeer, en hele lieve medewerkers. Natuurlijk was de behandeling (lashlift) ook heel erg goed gelukt. Zeker een grote aanrader!
Irva•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Een hele fijne en hygienische ervaring. Mooi resultaat.
Treatment by Algemeen Behandelaar (She/Her) 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Eyebrow & Eyelash Tinting
Susannah•about 2 years ago
Verified review
Babet is echt een topper! Ze vraagt naar je wensen en spreekt deze met je door. Daarna gaat ze aan het werk en neemt ze dit stapsgewijs met je door. Ik ben altijd super blij met het resultaat. Een absolute aanrader dus!
Treatment by Algemeen Behandelaar (She/Her) 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Eyelash Extension Infills
Rosa•about 2 years ago
Verified review
The Glam Lab is een hele moderne en schone salon. Dr wimperlift werd professioneel uitgevoerd door de super vriendelijke eigenaresse, en ik ben erg blij met het resultaat. Echt een aanrader!
Marjan•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ben er super blij mee. Je wordt meegenomen in elke stap en ze zijn super lieve mensen!
Treatment by Algemeen Behandelaar (She/Her) 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Brow Lamination