Super fijne en relaxte sfeer, en hele lieve medewerkers. Natuurlijk was de behandeling (lashlift) ook heel erg goed gelukt. Zeker een grote aanrader!
Irva•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een hele fijne en hygienische ervaring. Mooi resultaat.
Behandeling door Algemeen Behandelaar (She/Her) 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Susannah•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Babet is echt een topper! Ze vraagt naar je wensen en spreekt deze met je door. Daarna gaat ze aan het werk en neemt ze dit stapsgewijs met je door. Ik ben altijd super blij met het resultaat. Een absolute aanrader dus!
Behandeling door Algemeen Behandelaar (She/Her) 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Wimperextensions - opvullen
Rosa•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The Glam Lab is een hele moderne en schone salon. Dr wimperlift werd professioneel uitgevoerd door de super vriendelijke eigenaresse, en ik ben erg blij met het resultaat. Echt een aanrader!
Marjan•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ben er super blij mee. Je wordt meegenomen in elke stap en ze zijn super lieve mensen!
Behandeling door Algemeen Behandelaar (She/Her) 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Wenkbrauwen lamineren