Vandaag een wimperlift + Verven behandeling gedaan. Ik ben erg blij met het resultaat.
Diana•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Erg tevreden! Fijne en goede behandeling, met veel toelichting en persoonlijke aandacht. 5/5 :)
Behandeling door Algemeen Behandelaar (She/Her) 🗣️🇳🇱 🇬🇧•Wimperextensions
Renée•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie lashlift gekregen! Fijne uitleg erbij, en een mooie schone salon. 😊
Wimperlifting
Sarah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De wenkbrauwbehandeling was absoluut fantastisch! Het personeel was professioneel en vriendelijk, en ik voelde me meteen op mijn gemak. Ze luisterden naar mijn wensen en leverden precies het resultaat waar ik op hoopte. Mijn wenkbrauwen zien er nu prachtig verzorgd uit, en ik ben dolblij met het eindresultaat. Een geweldige ervaring die ik zeker aan anderen zou aanbevelen!
classpass•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijne service, hartstikke blij met mijn wenkbrauwen!