Enorm uitgebreid geholpen vandaag. Hoofdmassage tijdens wassen was erg fijn en er werden goede producten gebruikt. Er is goed geluisterd naar mijn wensen en de kapper had zelf ook goede inbreng.
Er werd met zorg omgegaan met mijn haar en het is prachtig geknipt en in model geföhnd. Elke cent waard!
Ladies' Haircuts
Eva•about 3 years ago
Verified review
Toppertje!!:D
Styled by lana•Ladies' Haircuts
Sophie•about 3 years ago
Verified review
Super goede behandeling gehad met een goede service heel blij mee bij utrecht hairstyle.
Treatment by lana•Face Threading
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
First time here and I will go back for sure. I asked for something different than what I booked and they were flexible and made a great job on my hair 😊.