Enorm uitgebreid geholpen vandaag. Hoofdmassage tijdens wassen was erg fijn en er werden goede producten gebruikt. Er is goed geluisterd naar mijn wensen en de kapper had zelf ook goede inbreng.
Er werd met zorg omgegaan met mijn haar en het is prachtig geknipt en in model geföhnd. Elke cent waard!
Vrouwen knippen
Eva•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppertje!!:D
Styling door lana•Vrouwen knippen
Sophie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede behandeling gehad met een goede service heel blij mee bij utrecht hairstyle.
Behandeling door lana•Gezicht threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
First time here and I will go back for sure. I asked for something different than what I booked and they were flexible and made a great job on my hair 😊.