Super goed behandeld. Luisterde heel goed naar mijn wensen. En we hadden een leuk gesprekje. Gezellige sfeer. Lana top kapster
Styling door lana•Vrouwen knippen
Soma•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Styling door Nael•Mannen knippen
Jessy•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne ervaring gehad! Hele goede service en er wordt goed gekeken naar wat jij wilt. Lana heeft prachtige highlights gezet en mooi geknipt. Ik kom zeker terug!!!
Styling door lana•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Rosalie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed geknipt!
Styling door Nael•Mannen knippen
Greg•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
It was a very nice haircut experience. They were very detailed and did a great job.