Het belangrijkste is natuurlijk hoe mijn haar is geknipt en ik moet zeggen dat ik nog niet eerder zo goed ben geknipt. Daarnaast was de sfeer heel ontspannen, gezellig en echt even een uitje voor mezelf. Heel veel tips gekregen waar ik zeker wat mee kan. Tot over 3 maanden!
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wou wat korter. Het is toch ongelijk geknipt en ben eigenlijk helemaal niet tevreden.
Mannen knippenToon alles…
Sabine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lana is een hele vriendelijke en vakkundige kapper. Ik ben altijd heel tevreden met het resultaat!
Styling door lana•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super happy with the result. Will be back for sure!
Styling door lana•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Nicole•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goede behandeling. Lana is aardig, mijn gezicht voelt weer glad en mijn wenkbrauwen zien er ook goed uit. Ben zeer tevreden :)