Het belangrijkste is natuurlijk hoe mijn haar is geknipt en ik moet zeggen dat ik nog niet eerder zo goed ben geknipt. Daarnaast was de sfeer heel ontspannen, gezellig en echt even een uitje voor mezelf. Heel veel tips gekregen waar ik zeker wat mee kan. Tot over 3 maanden!
Treatment by lana•Eyebrow Threading
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Ik wou wat korter. Het is toch ongelijk geknipt en ben eigenlijk helemaal niet tevreden.
Ladies' HaircutsShow all…
Sabine•over 3 years ago
Verified review
Lana is een hele vriendelijke en vakkundige kapper. Ik ben altijd heel tevreden met het resultaat!
Styled by lana•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Super happy with the result. Will be back for sure!
Styled by lana•
Ladies' HaircutsShow all…
Nicole•over 3 years ago
Verified review
Heel goede behandeling. Lana is aardig, mijn gezicht voelt weer glad en mijn wenkbrauwen zien er ook goed uit. Ben zeer tevreden :)