Super behandeling
Aardige medewerkster en prima pedicure
Pedicure
Charlotte•about 1 year ago
Verified review
Vandaag weer supergoed geholpen door Grace (ontharing gezicht en wimperlift)! Naast dat ze alles professioneel uitvoert is ze zelf ook een hele fijne persoonlijkheid! Graag tot over 6 weken!
Desiriee•about 1 year ago
Verified review
De schoonheidsspecialistes van V denken mee en geven eerlijk advies. Ze heeft het zijn (klant)vriendelijk en weten heel goed waar ze mee bezig zijn.
Sandra•about 1 year ago
Verified review
Het was weer net goed als altijd
bert•about 1 year ago
Verified review
I had a manicure with Gelish, but the gel polish on my thumb detached after just one day, and on my index finger came off after two days. The staff were very nice and friendly, and the ambiance was very relaxing.