julia doet het perfect en is heel lief en gezellig!!
Marlies•about 1 year ago
Verified review
Ik werd geholpen heel kundig en vriendelijk geholpen en ben meer dan tevreden met het resultaat. Ik vond het fijn dat er goed naar mijn wensen werd geluisterd. Dank!
Eyebrow & Eyelash Tinting
Jette•about 1 year ago
Verified review
Hele fijne ervaring ! Julia was heel voorzichtig en nauwkeurig. Ben naar buiten gelopen met prachtige nagels!
Treatment by Julia•Nail or Gel Polish Removal
Naomi•about 1 year ago
Verified review
Ik ben al langer klant bij V-Cosmetics en kom telkens weer terug. Dit zegt al genoeg! Fantastische medewerker en heel tevreden over de behandelingen.