Ik hou er niet van als er aan me voeten wordt gezeten. In het begin was ik wat gespannen, maar ik werd gerustgesteld. Er werd eerst vertelt wat er werd gedaan en ging heel rustig. Aan het einde was ik ontspannen en had ik mooi voeten klaar voor de vakantie!
Treatment by Vera•Pedicure
Denise•about 1 year ago
Verified review
Hele mooie & schone salon! Heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Het was super fijn en kom zeker terug.
Treatment by Vera•Pedicure
Denise•about 1 year ago
Verified review
Top personeel !Erg vriendelijk en professioneel
Helga•about 1 year ago
Verified review
Superfijn geholpen door Rachel Stal. Ze legt duidelijk elke keer uit wat ze gaat doen, geeft advies en doet alles met grote zorg. Erg tevreden.
Marion•about 1 year ago
Verified review
Super vriendelijk ontvangen.
Heerlijke Cappuccino met wat lekkers erbij.