Ik hou er niet van als er aan me voeten wordt gezeten. In het begin was ik wat gespannen, maar ik werd gerustgesteld. Er werd eerst vertelt wat er werd gedaan en ging heel rustig. Aan het einde was ik ontspannen en had ik mooi voeten klaar voor de vakantie!
Behandeling door Vera•Pedicure
Denise•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie & schone salon! Heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Het was super fijn en kom zeker terug.
Behandeling door Vera•Pedicure
Denise•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top personeel !Erg vriendelijk en professioneel
Helga•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijn geholpen door Rachel Stal. Ze legt duidelijk elke keer uit wat ze gaat doen, geeft advies en doet alles met grote zorg. Erg tevreden.
Marion•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk ontvangen.
Heerlijke Cappuccino met wat lekkers erbij.