julia doet het perfect en is heel lief en gezellig!!
Marlies•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd geholpen heel kundig en vriendelijk geholpen en ben meer dan tevreden met het resultaat. Ik vond het fijn dat er goed naar mijn wensen werd geluisterd. Dank!
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jette•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring ! Julia was heel voorzichtig en nauwkeurig. Ben naar buiten gelopen met prachtige nagels!
Behandeling door Julia•Kunstnagels of nagellak verwijderen
Naomi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al langer klant bij V-Cosmetics en kom telkens weer terug. Dit zegt al genoeg! Fantastische medewerker en heel tevreden over de behandelingen.