Super behandeling
Aardige medewerkster en prima pedicure
Pedicure
Charlotte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag weer supergoed geholpen door Grace (ontharing gezicht en wimperlift)! Naast dat ze alles professioneel uitvoert is ze zelf ook een hele fijne persoonlijkheid! Graag tot over 6 weken!
Desiriee•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De schoonheidsspecialistes van V denken mee en geven eerlijk advies. Ze heeft het zijn (klant)vriendelijk en weten heel goed waar ze mee bezig zijn.
Sandra•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer net goed als altijd
bert•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a manicure with Gelish, but the gel polish on my thumb detached after just one day, and on my index finger came off after two days. The staff were very nice and friendly, and the ambiance was very relaxing.