Prima behandeling. Alleen ik had voor een bepaalde tijd afspraak 10 procent korting beetje lullig maar het is wel zo
Groet
Piet Put
Piet•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sienna is top!
Ze heeft bij mij een French manicure gezet en serieus — zó strak en netjes. Ik kreeg de hele week complimenten! Vakkundig én leuk gezelschap? Perfecte combi. 💅✨
Laura•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer hier een pedicure geboekt. Werd meegedacht en advies gegeven. Ik kom hier terug!
Behandeling door Julia•Pedicure
Ghazaleh•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies, oog voor detail en zeer deskundig uitvoering door Rachel. Echt een aanrader!
Nagelversteviging
Zalihe•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Rachel is een topper, eigenlijk in alles. Maar de massages zijn echt goddelijk, zo ontspannen!
Bovendien altijd super huidadvies.