Je voelt je welkom! Je komt verzorgd en ontspannen naar buiten, echt ern verwen moment.
Emma•almost 2 years ago
Verified review
Altijd vriendelijk en lief, je wordt op en top verzorgd!
Emma•almost 2 years ago
Verified review
Geweldig vakkundig gedaan. Manicure en lakken. Wel lastig dat de specialisten geen Nederlands kunnen.
Het wordt dan een stille afspraak. Niet zo gezellig. Maar verder was het perfect.
Tineke•almost 2 years ago
Verified review
Schone ruimte en warme binnenkomst.
Mooi resultaat, goed geholpen
Treatment by •Gel Nails Pedicure
Melissa•almost 2 years ago
Verified review
Ik vind het zwijgzaam stilte heerlijk!
Quality-time