Je voelt je welkom! Je komt verzorgd en ontspannen naar buiten, echt ern verwen moment.
Emma•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk en lief, je wordt op en top verzorgd!
Emma•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig vakkundig gedaan. Manicure en lakken. Wel lastig dat de specialisten geen Nederlands kunnen.
Het wordt dan een stille afspraak. Niet zo gezellig. Maar verder was het perfect.
Tineke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone ruimte en warme binnenkomst.
Mooi resultaat, goed geholpen
Behandeling door •Gellak pedicure
Melissa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het zwijgzaam stilte heerlijk!
Quality-time