De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1032 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Je voelt je welkom! Je komt verzorgd en ontspannen naar buiten, echt ern verwen moment.
Altijd vriendelijk en lief, je wordt op en top verzorgd!
Geweldig vakkundig gedaan. Manicure en lakken. Wel lastig dat de specialisten geen Nederlands kunnen. Het wordt dan een stille afspraak. Niet zo gezellig. Maar verder was het perfect.
Schone ruimte en warme binnenkomst. Mooi resultaat, goed geholpen
Ik vind het zwijgzaam stilte heerlijk! Quality-time
87
1
87
88
89
153
89