Vriendelijk personeel! Mooie grote salon met veel keuze en mogelijkheden
Dorien•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede service met zeer vriendelijke mensen
Anne-Marie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ronduit zalig, lekker je voeten laten verwennen terwijl je geniet van een kopje koffie of thee.
Behandeling door •Pedicure
Eelco•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg tevreden, mooie zaak, goede service en mijn nagels zien er top uit! Goed om dit adresje achter de hand te hebben; mijn eigen styliste is op vakantie nl.