Vriendelijk personeel! Mooie grote salon met veel keuze en mogelijkheden
Dorien•almost 2 years ago
Verified review
Zeer goede service met zeer vriendelijke mensen
Anne-Marie•almost 2 years ago
Verified review
Ronduit zalig, lekker je voeten laten verwennen terwijl je geniet van een kopje koffie of thee.
Treatment by •Pedicure
Eelco•almost 2 years ago
Verified review
Ik ben heel erg tevreden, mooie zaak, goede service en mijn nagels zien er top uit! Goed om dit adresje achter de hand te hebben; mijn eigen styliste is op vakantie nl.