Ik ben super tevreden met Ania en ga al jaren bij haar voor een manicure en pedicure. Dif doet ze zo goed dat ik vaak de vraag heb gekregen in binnen-als buitenland waar ik mijn nagels laat doen! Het is altijd gezellig kletsen als ik er ben en als er iets gerepareerd moet worden dan doet ze het kosteloos. Ze staat in voor kwaliteit.
Gel Nails PedicureShow all…
Harteveld L.•over 3 years ago
Verified review
Ik heb in het verleden bij veel verschillende salons (ook buitenland) manicure en pedicure (gel) laten doen maar Anja is by far het beste. Ze werkt netjes, is perfectionistisch en de gellak blijft super lang zitten. En je krijgt er ook nog koffie bij. Je kan met Anja kletsen maar ook lekker ontspannen met een muziekje aan. Ik ben altijd blij met het resultaat.
Treatment by Anja •
Hard Gel Extensions & OverlaysShow all…
Van Hulst L.•over 3 years ago
Verified review
Salon is zeer schon en vakkundig
Ik heb hier meerdere behandelingen gedaan, ook
mijn haar laten kleuren!
Ik heb super blij met resultaat en kom zeker weer
terug !
Treatment by Anja •Eyelash Extension Removal
Elena•over 3 years ago
Verified review
Thank you Ania , she is the best I can’t wait for another appointment ❤️❤️❤️❤️
Treatment by Anja •Eyelash Extension Removal
Suwik K.•over 3 years ago
Verified review
Ik kom al jaren bij Anja. Altijd erg tevreden. Mijn zoon is ook erg blij als Anja zijn haar heeft geknipt.