Super tevreden met het resultaat, heel mooi en professioneel gezet!
Treatment by Anja •
Eyelash Extension InfillsShow all…
Alibegovic A.•over 3 years ago
Verified review
Mooie, schone en fijne plek voor veel behandelingen.
Nu mijn nagels laten doen, echt onwijs blij met het resultaat!
Treatment by Anja •Manicure
Van Der Laan J.•over 3 years ago
Verified review
Blij met het resultaat van mijn wimpers! er is altijd een fijne en open sfeer. Erg tevreden dus!
Treatment by Anja •Eyelash Extensions
De Vries D.•over 3 years ago
Verified review
Ik raad het zeker aan om deze salon uit te proberen! Het boekingsproces is heel eenvoudig. Het is erg schoon van binnen en gastvrij. Anja was mijn techneut. Heel blij met mijn resultaat. Ik kijk heel erg uit om mijn wimperextensions en nagels te laten zetten.