Super tevreden met het resultaat, heel mooi en professioneel gezet!
Behandeling door Anja •
Wimperextensions - opvullenToon alles…
Alibegovic A.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie, schone en fijne plek voor veel behandelingen.
Nu mijn nagels laten doen, echt onwijs blij met het resultaat!
Behandeling door Anja •Manicure
Van Der Laan J.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij met het resultaat van mijn wimpers! er is altijd een fijne en open sfeer. Erg tevreden dus!
Behandeling door Anja •Wimperextensions
De Vries D.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik raad het zeker aan om deze salon uit te proberen! Het boekingsproces is heel eenvoudig. Het is erg schoon van binnen en gastvrij. Anja was mijn techneut. Heel blij met mijn resultaat. Ik kijk heel erg uit om mijn wimperextensions en nagels te laten zetten.