Het was mijn eerste afspraak in de salon bij Roos. Ik heb er erg van genoten en ga zeker een vervolgafspraak maken. Even een uurtje ontspannen.
Tiane•about 6 years ago
Verified review
Top
Felicia•about 6 years ago
Verified review
Weer mooie geverfde en in model gebracht wenkbrauwen! Was weer top Roos❤
Annemieke•about 6 years ago
Verified review
Super fijne behandeling gehad! Altijd genieten bij Roos.
Anouk•over 6 years ago
Verified review
Ik kwam voor het eerst bij Beauty by Rosalie. Afspraak om mijn wenkbrauwen te laten doen met henna. Het pand waar de salon zit, ziet er supergaaf en netjes uit. Ook de salon zelf is netjes en ziet er geweldig uit. Ik ben blij met het eindresultaat van mijn behandeling!! Zeker een aanrader, de volgende keer ga ik hier weer heen!