Het was mijn eerste afspraak in de salon bij Roos. Ik heb er erg van genoten en ga zeker een vervolgafspraak maken. Even een uurtje ontspannen.
Tiane•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Felicia•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer mooie geverfde en in model gebracht wenkbrauwen! Was weer top Roos❤
Annemieke•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling gehad! Altijd genieten bij Roos.
Anouk•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam voor het eerst bij Beauty by Rosalie. Afspraak om mijn wenkbrauwen te laten doen met henna. Het pand waar de salon zit, ziet er supergaaf en netjes uit. Ook de salon zelf is netjes en ziet er geweldig uit. Ik ben blij met het eindresultaat van mijn behandeling!! Zeker een aanrader, de volgende keer ga ik hier weer heen!