Linie 540 begane grond, rechter vleugel, Apeldoorn

9
Reviews
77 %
boekt nogmaals
Prijs/Kwaliteit 6.9
68% Complete
Ambiance 6.6
65% Complete
Service 6.9
68% Complete
  • geverifieerd
    boekt de volgende keer weer bij Pulzzz - Apeldoorn
    Voor een okselbehandeling langs gekomen. Esther is heel vriendelijk en ik kom zeker terug. Heel goed!
    Prijs/Kwaliteit
    80% Complete
    8.0
    Ambiance
    80% Complete
    8.0
    Service
    80% Complete
    8.0
    80
  • geverifieerd
    boekt de volgende keer weer bij Pulzzz - Apeldoorn
    Het was voor mij de eerste keer dat ik een afspraak had. De gastvrouw was zeer beleefd en legde alles goed uit. Over de prijs kwaliteit verhouding kan ik niets zeggen omdat ik niet weet hoe lang ik bezig ben en hoe mijn lichaam er op reageert. Ik heb wel een vervolg afspraak gemaakt. Tijd zal het leren. Groet Ivonne Koopman
    Prijs/Kwaliteit
    70% Complete
    7.0
    Ambiance
    70% Complete
    7.0
    Service
    80% Complete
    8.0
    73
  • geverifieerd
    Bij het boeken van mijn afspraak heb ik in de opmerking gezet, dat ik graag een telef nr wilde van haar. Dit voor het geval ik het juiste adres niet kom vinden. Ik was al eens op zoek geweest en kwam uit bij een kantorenpand. Ik twijfelde of dit wel goed was. Helaas hebben jullie hier geen gehoor aan gegeven. Om 19.10 uur heb ik 2x aangebeld bij Lini 540 en geen reaktie. Het was een blauw kantorenpand en bij de bel stond de firmanaam Fris! Geen idee of ik goed zat, maar ik kon dus verder niemand bereiken. Graag nu wel een reactie! Met vriendelijke groet, Mary van den Brink
    Prijs/Kwaliteit
    10% Complete
    1.0
    Ambiance
    10% Complete
    1.0
    Service
    10% Complete
    1.0
    10
  • geverifieerd
    Zitten wachten tot 11.40 (samen met iemand die OOK een afspraak had om 11.30 uur. Uiteindelijk maar naar huis gegaan......
    Prijs/Kwaliteit
    20% Complete
    2.0
    Ambiance
    20% Complete
    2.0
    Service
    10% Complete
    1.0
    17
    Pulzzz - Apeldoorn reageerde op 16 maart 2016:
    Jammer, dat 10 minuten wachttijd u heeft doen besluiten om niet meer terug te komen.