De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
636 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Gina is een hele fijne kapster, altijd gezellig en ze is goed in haar werk!
super
Superfijne ervaring bij Gina! Ze neemt echt de tijd en weet goed met kinderen om te gaan. Mijn zoon voelde zich meteen op zijn gemak en zijn kapsel zat perfect. Zeker een aanrader.
Gina luistert naar je wensen en gebruikt haar kennis om er het beste kapsel te maken. De sfeer in de salon is relaxed en gemoedelijk. Koffie is lekker!
Gina kan echt knippen. Een vakvrouw en ook nog eens een heel leuk en gezellig persoon.