Gina is een hele fijne kapster, altijd gezellig en ze is goed in haar werk!
Styling door Gina•Vrouwen knippen
Caroline•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
super
Styling door Gina•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Gina•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Superfijne ervaring bij Gina! Ze neemt echt de tijd en weet goed met kinderen om te gaan. Mijn zoon voelde zich meteen op zijn gemak en zijn kapsel zat perfect. Zeker een aanrader.
Styling door Gina•Jongens knippen
Christin•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Gina luistert naar je wensen en gebruikt haar kennis om er het beste kapsel te maken. De sfeer in de salon is relaxed en gemoedelijk. Koffie is lekker!
Styling door Gina•Mannen knippen
Richard•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Gina kan echt knippen. Een vakvrouw en ook nog eens een heel leuk en gezellig persoon.