De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
2345 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Zoals altijd weer een goed ontvangst, fijn contact tijdens het knippen en scheren, en ook weer een goed geslaagd resultaat!
Goed en aardig
Wij zijn erg tevreden over deze kapper. Een deskundige en fijne kapper die goed weet hoe hij met kinderen om moet gaan. Mijn zoontje voelt zich hier altijd op zijn gemak, waardoor een knipbeurt ontspannen en prettig verloopt. Er wordt goed geluisterd naar onze wensen en het resultaat is altijd mooi. Dit is inmiddels de vaste kapper van mijn zoontje en dat zal zeker zo blijven. Een echte aanrader!
Altijd geknipt door Ali. Vriendelijke man, knipt/scheert goed en vakkundig!
Very good