Zoals altijd weer een goed ontvangst, fijn contact tijdens het knippen en scheren, en ook weer een goed geslaagd resultaat!
Styling door Ali•Baard trimmen en scheren
Shawn•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Goed en aardig
Styling door Ammar•Mannen knippen
Naud•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Wij zijn erg tevreden over deze kapper. Een deskundige en fijne kapper die goed weet hoe hij met kinderen om moet gaan. Mijn zoontje voelt zich hier altijd op zijn gemak, waardoor een knipbeurt ontspannen en prettig verloopt. Er wordt goed geluisterd naar onze wensen en het resultaat is altijd mooi. Dit is inmiddels de vaste kapper van mijn zoontje en dat zal zeker zo blijven. Een echte aanrader!
Styling door Ali•Jongens knippen
Elvira•24 dagen geleden
Geverifieerde review
Altijd geknipt door Ali. Vriendelijke man, knipt/scheert goed en vakkundig!