Goede sfeer in de salon en professioneel geholpen. Erg tevreden over de service en het eindresultaat!
Styling door Suzy•Mannen knippen
Noah•10 dagen geleden
Geverifieerde review
I am very satisfied with my haircut. Pasquale is very professional and guided me on how to get a perfect haircut. 100% recommended. Also the salon has good vibes, I really enjoyed my time there.
Styling door Pasquale•Mannen knippen
Manu•12 dagen geleden
Geverifieerde review
Wat een topper van een kapper! Ik ga nooit meer ergens anders heen! Zou zeggen, laat je spullen vallen en ga naar Marjory toe! Ze is vakkundig,denkt met je mee en stelt je erg op je gemak! Echt een aanrader! Ow en ze hebben heerlijk koffie op een top locatie!
Styling door Marjory•Mannen knippen
Sander•12 dagen geleden
Geverifieerde review
perfect!
Styling door Suzy•Föhnen / Stylen
Heaulme•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Suzy is geduldig, eerlijk, lief en heel professioneel.