Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Vriendelijk en spontaan
sevilay•ongeveer 23 uur geleden
Geverifieerde review
Een afspraak gemaakt via treatwell en bevestiging gekregen. Toen we daar aankwamen werd tegen ons gezegd dat ze niet meer via treatwell werken. Dus ook niet geholpen.
Styling door Azita•Kinderen knippen
Gina•5 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super ontvangst, klantvriendelijke dame, snelle service, professionele haarbehandeling toegepast. Netjes & accuraat gewerkt. Eindresultaat; prachtig verzorgd behandeld haar. Bedankt voor de botox behandeling