Altijd kwaliteid en service gericht!
Basam is een leuke, geïnteresseerde kerel en werkelijk een hele goed kapper. Zeer aan te bevelen.
Goed geknipt en de Argan-olie voelde fijn voor mijn haar.
Weer heel goed geknipt en gestyled, fijn dat je zo de tijd voor je klanten neemt!
Toon meer reviews...