Kapster was ziek, werd van te voren ook niet gebeld, dus had een nieuw afspraak gemaakt voor maandag 29 september laat in de middag. Kom ik 10 min van tevoren daar aan kreeg ik te horen dat ze nog steeds ziek is maar dat ze geen telefoonnummer konden vinden van mij (wat heel bijzonder is want ik heb bij het maken van de afspraak mijn telefoonnummer moeten opgeven). Ben zeer teleurgesteld!!!
Lina•ongeveer 1 maand geleden
Slechtste slechtste slechtste haircut ever gekregen bij deze salon. Ik moet eerlijk zijn Samra zelf heeft mij niet geknipt maar de Tunesische medewerkster. In plaats van eerlijk te zeggen van hey ik kan niet knippen zette ze gwn een schaar in mn haar en begon ze erop los te knippen zonder enige kennis. Huilend de salon uit gelopen om vervolgens een hele arrogante “sorry hoor” te krijgen. Het was overigens helemaal geen moeilijk iets. Heb lang stijl haar, puntjes moesten eraf en curtain bangs.
Styling door Samra•Vrouwen knippen
Ahlaam•ongeveer 1 maand geleden
Samra is heel proffesioneel in haar werk en haar collegas ook. Word altijd vriendelijk behandeld❤️
Buse•ongeveer 2 maanden geleden
Sam heeft mijn haar prachtig en snel geknipt. Wel jammer dat het wassen en föhnen wat zij zelf aanbood uiteindelijk extra kosten met zich meebracht. Ik dacht dat dit uit service gebeurde, waardoor ik bij de kassa verrast werd door het hogere bedrag.
Aishanie•ongeveer 2 maanden geleden
Hier kom ik echt nooit meer. Je maakt een afspraak en bent 10 min van tevoren aanwezig. Je komt binnen zegt ze : ‘heb je een afspraak? Er zijn nog wachtende voor je die een uur geleden al een afspraak hadden. Wat inhoudt dat je twee uur moet wachten. Echter een asociaal mens en geen salon waardig. Chagrijnig dat ik was. KOM hier niet. De salon zag er ook vies en onverzorgd uit.