Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Thank you so much, I had the lash lift for the first time and I really love it. It was also very relaxing.♡
Nynke Susanna•2 dagen geleden
Geverifieerde review
Perfect
Leila•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Mijn ogen trillen altijd heel norm dus niet iedereen krijgt het voor elkaar wimpers te zetten maar hier lukt het altijd!
Behandeling door Hanna•Wimperextensions
Lisa•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Geweldig!
Elena •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb lash extensions laten zetten en ik ben er zó blij mee! Ze zijn super mooi gezet en precies zoals ik wilde. Er is heel netjes gewerkt en het resultaat is prachtig. Ik kom hier zeker terug!