Fantastisch ik ben super blij met de behandeling drainage massage. Geweldig personeel!
Sabah •16 dagen geleden
Geverifieerde review
Uitstekend geholpen!
Kevin•18 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over mijn mesotherapiebehandeling. Vanaf het eerste gesprek werd alles duidelijk en professioneel uitgelegd. Er werd uitgebreid gekeken naar mijn haar, de conditie van mijn hoofdhuid en de mogelijkheden voor verdere haargroei. Wat ik vooral waardeerde, was de eerlijkheid: er werd duidelijk aangegeven welke gebieden nog een goede kans van slagen hebben en waar de verwachtingen minder hoog zijn.
Tijdens de behandeling werd regelmatig gevraagd of het goed ging, of de druk en eventuele pijn goed te verdragen waren en of ik me comfortabel voelde. Dat gaf mij een prettig en geruststellend gevoel.
Ook na de behandeling kreeg ik duidelijke nazorginstructies en de benodigde producten mee om het herstel en het resultaat zo goed mogelijk te ondersteunen. De combinatie van deskundigheid, eerlijk advies, persoonlijke aandacht en goede nazorg maakt dat ik deze kliniek zeker kan aanbevelen.
Dominque•18 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden. Dunya heeft me wenkbrauwen heel mooi gedaan.
Sieta•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Super behandeling gehad. Maar dat is het altijd. Heel erg tevreden 😊❤️