Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Erg fijne en rustige studio. Prettig dat ik verschillende kleine behandelingen achter elkaar kon boeken.
Noah•ongeveer 8 uur geleden
Geverifieerde review
Verzorgend met aandacht en professioneel.
Tineke•ongeveer 21 uur geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk koel binnen en een waterkaraf stond klaar, zeer attent!
En de pedicure was als altijd: prima in orde en gezellig gesprek.
Tot de volgende keer.
Annemieke Albertine •ongeveer 22 uur geleden
Geverifieerde review
Met zachte voeten en gelakte nagels vrolijk naar huis!
Lia•3 dagen geleden
Geverifieerde review
Goede professionele behandeling van de pedicure. Heel vriendelijk.
Je voelt je welkom.