Erg fijne en rustige studio. Prettig dat ik verschillende kleine behandelingen achter elkaar kon boeken.
Noah•3 dagen geleden
Geverifieerde review
Verzorgend met aandacht en professioneel.
Tineke•3 dagen geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk koel binnen en een waterkaraf stond klaar, zeer attent!
En de pedicure was als altijd: prima in orde en gezellig gesprek.
Tot de volgende keer.
Annemieke Albertine •3 dagen geleden
Geverifieerde review
Met zachte voeten en gelakte nagels vrolijk naar huis!