Prachtige fine line tatoeages door Liz laten zetten 🥰 ik kom zeker terug!!!!
Vandaag mijn eerste afspraak bij Blush gehad. Een fine line tattoo, gezet door Britt. Mooie salon met een fijne sfeer en met het ontwerp en de grootte van mijn tattoo werd goed meegedacht. De tattoo zelf is super strak gezet, ik ben er blij mee! Ik kom zeker nog eens terug!
Ik vind dat ik hier altijd fijn geholpen wordt. Ook wel op korte termijn. Vriendelijke medewerkers.
Ik kom nu ruim een jaar, elke 5 à 6 weken, bij Britt Bolder voor gezichtsbehandelingen, wenkbrauwen epileren en verven, lashlift, dermaplaning. Ze is altijd zo ontzettend lief, behandelingen zijn perfect en geven mij altijd een gewenste resultaat, Altijd goed advies over welke behandeling het beste werkt voor mijn onrustige huid. Advies over nabehandeling etc. Ik ben heel erg tevreden en verheug mij elke keer weer op de volgende behandeling.
happy met mijn voetjes door Alena 😍
Toon meer reviews...