Heerlijk om weer mijn nagels te laten doen. Prima salon!
Behandeling door Vian•Pedicure
Mi•9 dagen geleden
Geverifieerde review
Teleurgesteld na mijn mani/pedi combo. Deze salon is echt een beetje gedateerd en niet rust gevend. Ik vond de medewerker ook een beetje grof werken, begon te bloeden aan een van mijn nagelriemen en na 3 dage begon de gel al te chippen.