Kelly was simpelweg fantastisch met onze zoon. Hij had enorme tegenzin om geknipt te worden (hij heeft autisme) maar ze wist hem met zo veel geduld en liefde door zijn knipbeurt heen te loodsen. Hij is super blij met zijn haar en we komen zeker terug bij Kelly!
Styling door Kelly Cormack•Kinderen knippen
Daphne•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Wat een leuke dame en wat is mijn haar prachtig geworden! Bijna of ik met een vriendin zat te kletsen met een kopje thee en ook nog een kleine hoofdmassage die heel erg welkom was. Nook heeft er een vaste klant bij ❤️