Altijd zeer tevreden met mijn wimpers! Dit kun je helemaal naar wens aangeven hoe je het wilt. Ook heb ik hier mijn wenkbrauwen (powder brows) laten doen. Nu al mooi en dan krijg ik nog een nabehandeling. Fem is superfijn en deskundig!
Fem gaat aandachtig te werk, neemt de tijd en luisterd naar je voorkeuren. Ook ben ik super blij met het resultaat!!
Perfect nails and beautiful new color chocolate brown by Lien 🍀
Geweldig! My nagels zijn TOP❤️
Toon meer reviews...