Ik ben zeer te vrede. Netjes geholpen. Zeer vriendelijk.
Super. Leuke ontvangst. Leg alles goed uit. Alles ziet er schoon en netjes uit. Elly
Super netjes en vakkundig! Heel blij mee
Liefdevolle en respectvolle kundige behandeling gehad! Dank Eva
Toon meer reviews...