Ik ben vandaag behandeld door Ela , ben zeer tevreden hoe ik ben behandeld en geiïnformeerd over de behandeling. Zoals altijd vriendelijke dames.
Cok ama cok memnun kaldik tesekkurler 🤩🤩
Altijd super tevreden er is ook geen betere beautyclinic
Met heel veel liefde en aandacht behandelt
Bedankt Filiz Gold Beauty
Toon meer reviews...