Altijd goede kwaliteit en snel en efficiënt te werk.
Styling door Kristel•Kinderen knippen
Irene•7 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer tevreden!
Styling door Kimberly•Vrouwen knippen
Soe•7 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik ben goed geholpen door Kristel, ze was erg klantvriendelijk!
Styling door Kristel•Vrouwen knippen
Maaike•10 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Evi,is zo een sprankelende kapster,zorgt dat je heel relax wordt.En ze zorgt dat je tevreden naar huis gaat,een prima aanwinst voor deze superfijne kapsalon.