Ik wou eigenlijk een eerlijke kans bieden voor ik deze review zou schrijven, maar ontvang een mail over hoe tevreden ik ben over mijn bezoek.
-niet nakomen van afspraken
- gebrek aan communicatie
- voorschot moeten betalen voor reservatie
Wij rijden een uur om te genieten van de head spa. Om 14u26 krijgen we bericht om het bezoek eventueel later in te plannen dan 16u30. Dit is lastig omdat we oppas geregeld hebben voor ons zoontje en ook nog een etentje gepland hebben staan.
Ik bel de zaak op om om duidelijkheid te vragen, maar krijg geen gehoor.
Om 16u05 wordt pas gereageerd dat het niet anders kan en dat we pas om 17u05 bij hen terecht kunnen. Wij waren al in de omgeving (aangezien we een uur moesten rijden). We hadden geluk dat het restaurant niet moeilijk deed over onze wijziging inzake de reservatie.
Eenmaal we terug bij het salon komen om 17u05 wachten we tot 17u20 om uiteindelijk te vernemen dat mijn partner niet mee mag. Mijn fout want het staat inderdaad op de socials.
Ik krijg het aanbod om alleen de head spa te nuttigen, maar het was een cadeau voor mijn partner.
De dames excuseren zich voor het ongemak, maar ik bevraag hen inzake het voorschot dat ik betaald heb ter reservatie. Ze geven aan dat de baas me wel zal contacteren of het terug zal storten. Ik sta open om eventueel een andere keer terug te komen. Vervolgens hoor ik niets, maar ontvang ik wel de mail over hoe tevreden ik ben over mijn bezoek.
Ik verneem graag over hoe dit toch iets klantvriendelijker kan worden opgepakt.