Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Zeer tevreden met mijn behandeling en ik kom zeker terug. Alles was perfect!
Behandeling door Tetyana•
Gellak pedicureToon alles…
Miatta•ongeveer 9 uur geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne ervaring bij House of MoFi! Ik zocht last minute een plekje voor de combi manicure/pedicure. Ik was een beetje vroeg maar werd meteen hartelijk ontvangen door de lieve eigenaresse! Er werd heel fijn meegedacht en flexibel gehandeld. Zowel de pedicure als manicure werden met veel zorg uitgevoerd. Ik ben heel blij en tevreden met prachtige verzorgde nagels de deur uit gegaan! Zeker voor herhaling vatbaar 💕🙏🏼
Waar schoonheid en genade samenkomen 😍🙌🏼
Behandeling door Tetyana•
Gellak pedicureToon alles…
Naomi•1 dag geleden
Geverifieerde review
Ben heel erg blij met mijn mooie nagels die ik voor het eerst liet lakken. Je kan zien dat deze vrouw-(en) hier ervaring en geduld hebben.
Mijn nagels en de verzorging van mijn handen zien er nog jonger uit, ondanks dat ik bijna 70 jr gaat worden.
Behandeling door Tetyana•Gellak manicure
Loes•2 dagen geleden
Geverifieerde review
Gastvrij en vakkundig.
Behandeling door Feyi•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Christel•4 dagen geleden
Geverifieerde review
Had such a lovely experience at House of Mofi! My pedicure was done with great care and attention to detail, and the result was perfect. The owner was also incredibly kind, welcoming, and made me feel comfortable from the moment I arrived. You can really tell they care about their clients and the quality of their work. Highly recommend, and I’ll definitely be coming back!