Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Vanavond heen geweest en ze neemt alle tijd en geeft goede adviezen.
De behandeling was een hele fijne ervaring en ik kom zeker terug.
Marijke•5 dagen geleden
Geverifieerde review
Top! Mijn huid ziet er fantastisch uit!
Ilse•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Opnieuw een super fijne behandeling gehad, helemaal toegespitst op de behoefte van mijn huid. Zo gaaf dit, echt een aan rader.
Fokje•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Dermaplanning behandeling gehad en is zeer goed bevallen.
Rustgevende muziek op de achtergrond en lekker kunnen ontspannen .
Ellen is vriendelijk en zeer kundig en het resultaat was een schoon en zachte huid.
Roelie•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastische relaxte behandeling en massage gehad. Complete aanrader dit