Ik had van te voren aangegeven wat ik wilde (bepaalde haarkleur) en of ze me wilden bellen als dat niet kon. Ik werd niet gebeld dus ging er van uit dat alles goed ging komen. Aangekomen in de salon was er een ruime uitloop tijd, ik kon plaatsnemen. Na een half uur wachten was ik aan de beurt, helaas heeft de dame in kwestie geen idee wat ik wil terwijl ik dat toch van te voren duidelijk heb aangegeven. Blijkt vervolgens dat ze de haarverf niet in huis hebben. Helaas. Ik kan weer vertrekken.
Eline•ongeveer 8 jaar geleden
3e kapster is ook een ster
Rob•ongeveer 8 jaar geleden
model knippen mislukte waardoor mijn kapsel veel te kort is geknipt.
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Als je nieuw bent in Amersfoort en je gaat op zoek naar een goede kapper dan ga je af op reviews op internet. Jeanabelle had er maar liefst 580 en vrijwel allemaal lovend. Ik heb dat ook ondervonden, fijn dat er via de site een afspraak gepland kan worden, die ook nagekomen wordt. De prettige kapster luisterde goed naar de wensen en heeft prima en met zorg geknipt!
Han•ongeveer 8 jaar geleden
Weer n super mooi kapsel, fijn personeel en heerlijk kopje koffie!