Ik ben door Danielle op deskundige en rustige wijze geknipt en gekleurd!!
Heel prettig.
Styling door Danielle•Kleuren - volledig
Corry Bouwmeester•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Super geholpen en geknipt, altijd top bij Danielle!
Styling door Danielle•Vrouwen knippen
Anita•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal blij met mijn knipbeurt. Dit keer even wat anders/korter. Volledig vertrouwen in Ineke.
Styling door Ineke•Vrouwen knippen
Maya•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik loop altijd weer heel tevreden de salon uit. Leuke meiden die er allemaal al heel wat jaren werken, daardoor ook heel veel ervaring en dus ook nieuwe ideeën hebben als je eens wat anders wil proberen.
Styling door Charinda•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Bieb
•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
ik kom hier al 25 jaar en altijd met plezier. vakkundige mensen die echt naar je luisteren.